تا شقایق هست زندگی باید کرد ...

هر آنچه شما می پسندید!!!

تا شقایق هست زندگی باید کرد ...

هر آنچه شما می پسندید!!!

SMS عاشقانه..... تقدیم به عزیز ترین شما....!!

زندگی یک کتاب پر ماجراست هیچ گاه به خاطر یک ورقش آنرا پاره نکن

 

بی خبر از حال هم تا صبح خوابیدن چه سود/ بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود/ زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید/ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود.

 

مثل بارون با صفایی/ مثل برف سفید و ماهی/ مثل گل خوشبو زیبا / مثل خون تو قلب مایی/ چه بخواهی چه نخواهی تو عزیز دل مایی

 

همیشه دور بودن معنای فراموش کردن نیست/ گاهی فرصتی ست برا یدل تنگ شدن

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان/دل صرف کسی کن که دلش جان تو باشد

 

دوست داشتن ایستادن زیر باران و با هم خویس شدن نیست/دوستی آن است که یکی برای دیگری چتری شود و دیگری هیچ گاه نفهمد که چرا خویس نشد

نظرات 2 + ارسال نظر
pix2pic پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:24 http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(بزرگترین گالری عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!!

محمد پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:44 http://mikadecity.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم
تو گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد!شقایق هست اما تو نیستی چه باید کرد؟
من لینکتون کردم اگه افتخار بدین و به میکده سیتی من هم سر بزنی وری هپی میشم
see u

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد